„eTwinning“ projektinė veikla
Plungės akademiko Adolfo Jucio progimnazijos 2018 - 2019 m. m. tarptautinės programos „eTwinning“ projektinė veikla
Projekto pavadinimas |
Trukmė |
Koordinatorius |
Klasės |
Dalyvaujančių mokinių skaičius |
Trumpas projekto aprašymas |
„Keep calm and recycle“
|
2018 – 2019 m.m. |
E.Kulbokienė |
6 |
20 |
Šiuo projektu siekiama skatinti mokinius rūšiuoti antrines žaliavas, t.y. plastikinius butelius, atliekant žaidybines užduotis, sukurti ir pagaminti iš jų meniškus dirbinius. Projekto eigoje mokiniai parengs plakatus apie projekto aktualumą. Kiekvienos šalies komanda paruoš dvi dėžes plastikinių butelių rinkimui. Virš jų bus pakabinti klausimai ir 2 atsakymų pasirinkimo variantai. Kiekvieną savaitę projekte dalyvaujančios šalys vienos kitoms parengs po klausimą. Taip vyks klausimų – atsakymų žaidimas, kol galų gale bus surinkta daug butelių. Iš jų mokiniai gamins kūrybinius darbus, eksponuos juos. Balsavimo būdu bus išrinktas geriausias kūrinys. Galiausiai į perdirbimo įmonę bus pristatyti visi plastikiniai buteliai. Vaikai diskutuos apie rūšiavimo būtinybę gamtosaugai. |
„My Life, My Country!“ |
2018 – 2019 m.m. |
E.Kulbokienė |
6, 8a |
15 |
Projekto tikslas - ugdyti komunikavimo įgūdžius, kūrybiškai dalintis informacija su kitų šalių projekto partneriais apie save, mokyklą, šalį. Šiam tikslui bus naudojamos IT technologijos (vaizdo įrašai, nuotraukos, „Google“ dokumentai, PPT, Mindmaster, „Popplets“, „Powtoon“, „Word“ clouds, „Quizlet“, „ Kahoot“ ir kt. ). Kiekvieną mėnesį mokiniai atliks skirtingas užduotis, kurias vieni kitiems pristatys „Twinspace“.Temos: 1. Pristatome save! 2. Mano mokykla. 3. Lankytinos vietos. 4. Šalies virtuvė. 5. Šventės / žymios datos. 6. Svarbūs šalies lyderiai, filosofai, mokslininkai, menininkai, kompozitoriai ir kt. 7. Vertinimas ir refleksija. |
„TRADITIONAL BREAKFEST“ |
2018 -2019 m.m. |
R.Ažaneckienė |
5a |
10 |
Šis projektas skirtas susipažinti su pusryčių ypatumais įvairiose kultūrose. Projekte dalyvaujančių šalių mokiniai eigoje susipažįsta ir dalinasi vieni su kitais informacija, receptais, sukurtais video apie jų tradicinius pusryčius, sveiką ir nesveiką maistą. Mokiniai patys gamina patiekalus pagal partnerių pateiktus receptus kuria plakatus, įvairius pristatymus, dalinasi jais „Twinspace“ erdvėje. Tikslas - susipažinti su kultūrų skirtumais,panašumais; praplėsti akiratį, patobulinti bendravimo anglų kalba įgūdžius. |
„MULTILINGUAL DICTIONARY“ |
2018 -2019 m.m. |
J.Putriuvienė |
5b |
14 |
Projekto tikslas - didinti mokinių susidomėjimą anglų ir kitomis užsienio kalbomis, sudarant sąlygas mokiniams atpažinti kalbų panašumus; mokytis bendrų žodžių ne tik anglų, bet ir kitomis kalbomis; mokytis apie kitas kultūras per kalbą; sukurti tarpkultūrinį tiltą tarp šalių iš viso pasaulio. Projekte kiekvieną mėnesį vienai temai (vietovėms, drabužiams, profesijoms) bus pateikta po 20 žodžių anglų kalba, kur mokiniai ieškos reikšmių savo gimtąja kalba. Skirtingos temos ir žodžiai bus pristatomi naudojant skaitmenines technologijas. |