Projektas „Naujų mokymo modelių diegimas Plungės rajono bendrojo ugdymo mokyklose“
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos fondo lėšų.
Mokytojai mokosi „Skaitymo strategijos ir jų įtaka bendrajam ugdytinio raštingumui“
Skaitymo gebėjimų ugdymas – vienas svarbiausių kalbinio ugdymo programos etapų, nes nuo jo priklauso mokinių gebėjimas ugdytis ir pajusti mokymosi sėkmę. Kaip rodo tyrimai, beveik visi specialiųjų poreikių mokiniai sunkiai skaito ir dar prasčiau suvokia perskaitytą tekstą.
Silpnas šių mokinių santykis su tekstu rodo, kad jų emocinis intelektas ir estetinio patyrimo gebėjimai išlavėję nepakankamai, jiems sunku suvokti įvykių eigą ir atgaminti tekste vykstančius įvykius, o perkeltinių reikšmių, su kuriomis susiduria grožiniuose tekstuose, dažnai nesuvokia visiškai. Todėl įgyvendinant projektą „Naujų mokymo modelių diegimas Plungės rajono bendrojo ugdymo mokyklose“, mokytojai jungėsi į mokymus „Skaitymo strategijos ir jų įtaka bendrajam ugdytinio raštingumui“ ir „Veiksmingas būdas siekti pažangos – mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas“.